neděle 15. ledna 2017

Chcete vědět, jak to dopadne, když stará bába vleze do fitka?

Stalo se to už před nějakým časem, ale musím se vám svěřit  

   Posledních pět let moje váha pravidelně a neúprosně stoupala. Jak já říkám, dvakrát jsem se nadechla a měla jsem o kilo víc. Pravda, pohybu jsem moc neměla. Ale změnila jsem tehdy stravu a čekala jsem nějaký výsledek: nic. Snažila jsem se cvičit doma: nic. 
   Ačkoliv můj šatník zrovna nezel prázdnotou, neměla jsem v čem chodit. Sotva jsem si něco koupila, za půl roku už jsem v tom byla zase narvaná. Bylo jaro a já se vypravila na nákup něčeho nového, většího. Prošmejdila jsem nákupní centrum, všechno pěkné zboží bylo tak na modelky a v obchodech pro objemnější lidi byly zase nemoderní věci, ve kterých bych se cítila o 10 let starší. To nemám zapotřebí! Konečně jsem v jednom obchodě objevila halenku volnějšího střihu. Vzala jsem největší velikost a zamířila ke kabinkám...... no, halenka byla volná jen na věšáku, ne na mně. To mě znechutilo a raději jsem jela domů.

   Po pár dnech jsem se dozvěděla o účinném přístroji VACU LINE, právě probíhala akce na 50% slevu. Nejdřív jsem se informovala, jestli to je vůbec vhodné pro starou bábu, která nemá vůbec kondičku. Bylo mi řečeno, že je to vhodné pro každého,  tak jsem si zakoupila hned 10 vstupů a objednala si termín první návštěvy.

   Nastal den D. Připomínám, že fitko jsem zatím viděla jen v televizi. Proto jsem si po vstupu připadala jako Alenka v říši divů a ani jsem si nevšimla cedulky: Vyzouvejte se, prosím. Takže jsem se v botech procházela tam, kde se cvičí. Když mě slečna upozornila, prošla jsem se ještě po cvičící podložce, abych se dostala k pultu, o který jsem se potřebovala přidržet při vyzouvání. Poté už jsem se správně nasměrovala do šatny. 
   Znovu jsem zazářila, když jsem z šatny vyplula s lahví džusu v ruce. Ve fitku se přece pije jen VODA! Jako slon jsem si připadala, když jsem se měla vměstnat do přístroje, naštěstí fitko bylo právě poloprázdné, takže jsem neměla moc diváků. Po dalších 30 minut bylo mým jediným úkolem, hlídat si na displeji tep. Nojo, to bych si nesměla nechat brýle v šatně.... Z přístroje jsem se vysoukala už celkem "zkušeně". 

   Na závěr jsem si však potřebovala domluvit další termíny a tak, protože k tomu všemu ještě špatně slyším, musela slečna každý termín opakovat třikrát. 

   Po této půlhodině mi moje sebevědomí kleslo na nulu. Tak to dopadá, když se člověk na staré roky roky rozhodně zajít do fitka. ALE - příště tam půjdu už jako zkušená návštěvnice a nikdo na mě nepozná, že jsem tam teprve podruhé. Holt každý začátek je těžký :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat